Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 12
Rasgos escriturales de los estudiantes del curso 504 del Colegio Claretiano de Bosa
(Universidad Santo Tomás, 2022-11-24)
The purpose of this research Project is identify some scriptural traits of the students of the 504 course of the Claretiano of Bosa, through the development of two diagnoses: first personal (fine integral) and the other, ...
Relación De La Dislalia Funcional Con El Aprendizaje Escolar
(Universidad Santo Tomás, 2012)
Las tres perspectivas epistemológicas acerca de la escritura
(Universidad Santo Tomás, 2022-11-24)
Niveles de interpretación lectora a partir de textos narrativos icónico con estudiantes de tercer grado de básica primaria de la Institución Educativa Técnica John F. Kennedy Sede F de Barrancabermeja.
(Universidad Santo Tomás, 2018)
This research analyzes the levels of reading interpretation of iconic narrative texts, such as infographics, print advertising and the story, from the syntactic, semantic and pragmatic, third grade students of the school ...
Escritura de texto narrativo - cuento en los estudiantes del grado quinto de sede La Virgen en Quipile, Cundinamarca
El presente proyecto de investigación se denomina -Escritura de texto narrativo - cuento en los estudiantes del grado quinto de sede la virgen en Quipile Cundinamarca‖. Surge de la necesidad de estimular los procesos de ...
Estrategias de aprendizaje orientadas a mejorar la habilidad y comprensión lectora en los niños de quinto grado institución educativa silvestre arenas Sogamoso Boyacá.
(Universidad Santo Tomás, 2013)
The present research is focused on assuming reading and its significance in the learning of students in an innovative and playful way, which allowed making a pedagogical intervention proposal based on playful and metacognitive ...
Realidades múltiples y el camino hacia el yo. una lectura filosófica de Haruki Murakami.
(Universidad Santo Tomás, 2022-10-31)
The self is constantly in search of self-recognition, of answering the question, do I exist? Faced with this, there are multiple answers and this text is one of them, because by recognizing the existence of multiple realities ...
Estrategias pedagógicas socioculturales que promueven el desarrollo de la habilidad de la escritura correcta en los estudiantes del grado quinto del colegio san Martín Barrancabermeja
(Universidad Santo Tomás, 2018)
The realization of this project arose from the need to investigate the factors that influence the inadequate use of written language and to reduce a problem that affects fifth grade students of Colegio San Martín de ...