Pregrado Comunicación Social
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La comunicación como herramienta de transformaciones sociales
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2023-02-21) -
Medios de comunicación y barras bravas
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2023-02-07) -
MANSCAFÉ, Empresa de café y panela
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2023-02-06) -
Fútbol Colombiano: Mentalidad, Proyección y Futuro
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2023-02-03) -
Responsabilidad social en Convergys : una mirada desde la comunicación
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2023-02-03) -
Programa de divulgación científica universidad, ciencia y desarrollo de la universidad del rosario : análisis estadístico descriptivo de las investigaciones publicadas en el tiempo online
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2023-02-03) -
La salsa como elemento de reconocimiento del otro en sus prácticas culturales, en migraciones internas hacia la ciudad Bogotá
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2023-02-03) -
El poder simbólico del río Magdalena a su paso por Puerto Berrío Antioquia
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2023-02-03) -
Publicidad subliminal : El neuromarketing influye como estrategia en el comportamiento del consumidor a través de la publicidad subliminal
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2023-01-30)The society today is subject to various changes brought by technology, many markets as the press, tv and radio, have opted to use marketing tools more influence, subliminal advertising has a level of influence and power ... -
Enchulando a «Trans»: Reconfigurando la identidad corporativa del emprendimiento «Trans» en la ciudad de Bogotá
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2023-01-23)«Trans» is a sustainable fashion enterprise located in the capital of Colombia, which has managed to break the barriers of the stiff style of "being fashionable" to become a contribution to each sector of the textile ... -
Estrategias de comunicación interna y bienestar en la organización Taxis Libres
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2023-01-23)This degree work aims to expose the communication strategies applied to the Free Taxis organization. These strategies hope to improve the welfare of those linked to the entity. Similarly, recognize the importance of ... -
Mitú: los rastros de la paz. La realidad del acuerdo de paz en Mitú- Vaupés
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2023-01-20)This project carried out in Mitú, Vaupés is a research and journalistic production that accounts for the particular context of the jungle based on its economic, geographic, demographic and historical characteristics, which ... -
Rio Garagoa : ¿extracción o destrucción?
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2022-09-26)Since 2008, mining extraction work has been carried out, specifically dragging material, in the Garagoa River. This, thanks to a mining license that was granted by the National Government to a private party and that, ... -
La Paz F.C. un equipo que sirve como canal para la reconstrucción social en Colombia.
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2022-09-19)With the reconciliation and the signing of the peace agreements between the Colombian government and the FARC, was created an initiative about a team that supports social reconciliation, reintegration, and the reconstruction ... -
Mapa de un país fantasma: el territorio desde la poesía de Juan Manuel Roca
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2022-09-16)If there is something still full of mystery and charm, not yet visible as a narrative of Colombia, is poetry, which as a narrative act enables contact, both emotional as reflective of the readings of the country and its ... -
Musipatía Podcast
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2022-08-10)As a start, the present degree work developed under the modality of Project of Innovation or Entrepreneurship of the Faculty of Social Communication of the University Santo Tomás visualizes the gestation, development, and ... -
¿Cómo los campesinos contrarrestan el mal momento económico por el que atraviesa el país?
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2022-06-10)The investigation, carried out in a journalistic product, evidences a problem that potato farmers in Jenesano, Boyacá, are going through to counteract the ban economic times that the country is going through as a result ... -
Tras Bambalinas
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2022-07-18)The actresses in Colombia are involved in many problems that affect their professional career. The non-pay of royalties, unemployment, work in conditions of vulnerability, a method of hiring that lets laboral breach and ... -
Prácticas comunicativas e identidad campesina: Aspectos permeados por la tercerización agrícola en el municipio de Une, Cundinamarca
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2022-06-05)The present degree work covered under the Applied Communication modality is carried out with the peasant population belonging to the Association of Community Action Boards of the villages of the municipality of Une, ... -
Enajenadas: Corporalidades Femeninas Bajo La Miopía Patriarcal
(Universidad Santo TomásPregrado Comunicación SocialFacultad de Comunicación Social, 2022-07-05)This journalistic investigation aims to analyze the digital pornographic industry as the epicenter of imaginaries about women's bodies and likewise, examine from a critical perspective, the consumption of graphic impressions ...