Show simple item record

Final reflections

dc.contributores-ES
dc.contributoren-US
dc.creatorGómez Restrepo, Carlos Arturo
dc.date2017-01-01
dc.date.accessioned2019-03-01T20:50:05Z
dc.date.available2019-03-01T20:50:05Z
dc.identifierhttps://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/activos/article/view/4927
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11634/15747
dc.descriptionEl desarrollo del documento tiene como objetivo plantear aspectos de consideración crítica de la enseñanza de educación contable en Colombia. Se busca reflexionar sobre el problema de la regulación contable y la incidencia de la repetición técnica operativa en la profesionalización, versus, el pensamiento contable crítico, reflexivo e investigativo en el ámbito de una educación con calidad.es-ES
dc.descriptionThe development of the document aims to broach aspects of critical consideration of the teaching of accounting education in Colombia. The purpose is to reflect on the problem of accounting regulation and the impact of operational technical repetition in professionalization, versus, critical, reflective and research accounting thinking in the field of quality education.en-US
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Santo Tomás, Bogotá-Colombiaes-ES
dc.relationhttps://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/activos/article/view/4927/pdf
dc.relation10.15332/25005278.4927
dc.rightsCopyright (c) 2019 Activoses-ES
dc.sourceActivos; Vol. 15, Núm. 28 (2017); 83-87en-US
dc.sourceActivos; Vol. 15, Núm. 28 (2017); 83-87es-ES
dc.source2500-5278
dc.source0124-5805
dc.subjectes-ES
dc.subjectes-ES
dc.subjecten-US
dc.subjectAccounting education; accounting regulation; critical thinking; accountingen-US
dc.titleReflexiones finaleses-ES
dc.titleFinal reflectionsen-US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeArtículo revisado por pareses-ES


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record