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Reflexiones finales

dc.contributoren-US
dc.contributores-ES
dc.creatorGómez Restrepo, Carlos Arturo
dc.date2017-01-01
dc.identifierhttps://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/activos/article/view/4927
dc.descriptionThe development of the document aims to broach aspects of critical consideration of the teaching of accounting education in Colombia. The purpose is to reflect on the problem of accounting regulation and the impact of operational technical repetition in professionalization, versus, critical, reflective and research accounting thinking in the field of quality education.en-US
dc.descriptionEl desarrollo del documento tiene como objetivo plantear aspectos de consideración crítica de la enseñanza de educación contable en Colombia. Se busca reflexionar sobre el problema de la regulación contable y la incidencia de la repetición técnica operativa en la profesionalización, versus, el pensamiento contable crítico, reflexivo e investigativo en el ámbito de una educación con calidad.es-ES
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Santo Tomás, Bogotá-Colombiaes-ES
dc.relationhttps://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/activos/article/view/4927/pdf
dc.relation10.15332/25005278.4927
dc.rightsCopyright (c) 2019 Activoses-ES
dc.sourceActivos; Vol. 15, Núm. 28 (2017); 83-87en-US
dc.sourceRevista Activos; Vol. 15, Núm. 28 (2017); 83-87es-ES
dc.source2500-5278
dc.source0124-5805
dc.subjecten-US
dc.subjectAccounting education; accounting regulation; critical thinking; accountingen-US
dc.subjectes-ES
dc.subjectes-ES
dc.titleFinal reflectionsen-US
dc.titleReflexiones finaleses-ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeArtículo revisado por pareses-ES


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