Sistema institucional de evaluación de los aprendizajes - SEA -
Date
2021-09-27Author
ORCID
https://orcid.org/0000-0002-7692-1020https://orcid.org/0000-0001-7881-1792
https://orcid.org/0000-0002-1752-2193
Google Scholar
https://scholar.google.com/citations?user=4tERbJwAAAAJ&hl=eshttps://scholar.google.com/citations?user=-n9XPFcAAAAJ&hl=es
https://scholar.google.com/citations?user=_fd6xlwAAAAJ&hl=es
Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Las vertiginosas transformaciones del siglo XXI han cuestionado más que nunca
el papel de las Instituciones de Educación Superior como escenarios para desarrollar
los aprendizajes que los estudiantes universitarios requieren, con el fin responder a
las demandas de lo que hoy se conoce como la sociedad del conocimiento. Así, las
coordenadas de un mundo social más complejo han llevado a las instituciones
educativas en general, a rediseñar sus procesos formativos y en particular las formas
orientación de estos.
Abstract
The vertiginous transformations of the 21st century have questioned more than ever the role of Higher Education
the role of Higher Education Institutions as scenarios to develop the learning that university
the learning that university students require, in order to respond to the demands of what today is known as the
the demands of what is now known as the knowledge society. Thus, the
coordinates of a more complex social world have led educational institutions in general, to redesign
educational institutions in general, to redesign their formative processes and in particular their forms of orientation.
orientation of these processes.
PDF Documents
xmlui.custom.comments.form-panel-heading
Respuesta Comentario Repositorio Institucional
Gracias por tomarse el tiempo para darnos su opinión.
The following license files are associated with this item: