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    Marketing en las empresas prestadoras de servicios turísticos de Boyacá

    Marketing en las empresas prestadoras de servicios turísticos de Boyacá;
    Marketing en las empresas prestadoras de servicios turísticos de Boyacá

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    Autor
    Rojas DelBasto, Erika Brigith Rojas DelBasto Brigith
    Gallardo Sánchez, Carlos Felipe
    Pineda Muñoz, Jimmy Alexander
    URI
    http://hdl.handle.net/11634/5111
    Enlace al recurso
    http://revistas.ustatunja.edu.co/index.php/ivestigium/article/view/1178
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    TY - GEN T1 - Marketing en las empresas prestadoras de servicios turísticos de Boyacá T1 - Marketing en las empresas prestadoras de servicios turísticos de Boyacá T1 - Marketing en las empresas prestadoras de servicios turísticos de Boyacá AU - Rojas DelBasto, Erika Brigith Rojas DelBasto Brigith AU - Gallardo Sánchez, Carlos Felipe AU - Pineda Muñoz, Jimmy Alexander UR - http://hdl.handle.net/11634/5111 PB - Universidad Santo Tomás Tunja AB - Tourism has become one of the most important economic activities and in someparts of the world is the main source of sustainable economic resources. Thedepartment of Boyaca, has great potential for nature, cultural, historical and health tourism, among others. However, some studies have shown to have serious shortcomings in marketing. This study analyzes the key to improving tourism marketing strategies companies Boyacá elements. ER - @misc{11634_5111, author = {Rojas DelBasto Erika Brigith Rojas DelBasto Brigith and Gallardo Sánchez Carlos Felipe and Pineda Muñoz Jimmy Alexander}, title = {Marketing en las empresas prestadoras de servicios turísticos de BoyacáMarketing en las empresas prestadoras de servicios turísticos de BoyacáMarketing en las empresas prestadoras de servicios turísticos de Boyacá}, year = {}, abstract = {Tourism has become one of the most important economic activities and in someparts of the world is the main source of sustainable economic resources. Thedepartment of Boyaca, has great potential for nature, cultural, historical and health tourism, among others. However, some studies have shown to have serious shortcomings in marketing. This study analyzes the key to improving tourism marketing strategies companies Boyacá elements.}, url = {http://hdl.handle.net/11634/5111} }RT Generic T1 Marketing en las empresas prestadoras de servicios turísticos de Boyacá T1 Marketing en las empresas prestadoras de servicios turísticos de Boyacá T1 Marketing en las empresas prestadoras de servicios turísticos de Boyacá A1 Rojas DelBasto, Erika Brigith Rojas DelBasto Brigith A1 Gallardo Sánchez, Carlos Felipe A1 Pineda Muñoz, Jimmy Alexander LK http://hdl.handle.net/11634/5111 PB Universidad Santo Tomás Tunja AB Tourism has become one of the most important economic activities and in someparts of the world is the main source of sustainable economic resources. Thedepartment of Boyaca, has great potential for nature, cultural, historical and health tourism, among others. However, some studies have shown to have serious shortcomings in marketing. This study analyzes the key to improving tourism marketing strategies companies Boyacá elements. OL Spanish (121)
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    • Revista In Vestigium Ire [160]
    Resumen
    Tourism has become one of the most important economic activities and in someparts of the world is the main source of sustainable economic resources. Thedepartment of Boyaca, has great potential for nature, cultural, historical and health tourism, among others. However, some studies have shown to have serious shortcomings in marketing. This study analyzes the key to improving tourism marketing strategies companies Boyacá elements.
     
    El turismo se ha convertido en una de las actividades económicas más importantes y en algunos lugares del mundo es la principal fuente de recursos económicos sostenibles. El Departamento de Boyacá cuenta con grandes potencialidades para turismo de naturaleza, cultural, histórico y de salud, entre otros. Sin embargo, algunos estudios han demostrado que presenta serias falencias en el marketing. El presente estudio analiza los elementos clave para el mejoramiento de estrategias de marketing en empresas turísticas de Boyacá.
     
    Le tourisme est devenu l´ une des activités économiques les plus importantes et dans quelques endroits du monde est la source principale de ressources durables. Le département de Boyacá possède un potentiel pour le tourisme en plein air, culturelle, historique et de santé parmi d´autres. Cependant quelques études ont démontré qu´il existe des graves problèmes au niveau du marketing. Cette étude analyse les éléments clés visà- vis de l´amélioration des stratégies de marketing dans les entreprises touristiques de Boyacá.
     

     

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