Buscar
Mostrando ítems 1-4 de 4
Práctica Pedagógica en la Enseñanza de Matemáticas en el Colegio la Presentación de la Ciudad de Tunja
(Universidad Santo Tomás, 2021-08-13)
This research is developed from the qualitative paradigm, with the phenomenological-hermeneutical method, to interact with teachers in the identification, description and interpretation of the particularities of the object ...
Análisis de la incidencia de las TIC en la práctica pedagógica de los profesores de posgrado de la Facultad de Derecho de la Universidad Santo Tomás, seccional Tunja
(Universidad Santo Tomás, 2019-08-06)
The research analyzes the impact that the use of Information and Communication Technologies (ICT) has on the pedagogical practices of postgraduate teachers at the School of Law of the University of Santo Tomás Tunja, from ...
Las prácticas docentes : un acercamiento desde la narrativa pedagógica para la reflexión de la metodología de escuela nueva en las sedes de la institución educativa Lisandro Cely del municipio de Mongua – Boyacá.
(Universidad Santo Tomás, 2017-10-01)
There are different situations that are lived in the rural area of the Boyacá’s department,since those are land areas separated from the municipal headwater, they present various circumstances in their daily happenings, ...
Práctica pedagógica, entre el sujeto de saber y el discurso pedagógico. La formación del licenciado CAU Tunja en la Educación Abierta y a Distancia de la USTA.
(Universidad Santo Tomás, 2020-05-22)
This project refers to the research work related to pedagogical practice in the undergraduate programs of the Faculty of Education in the Open and Distance Education Modality of the University of Santo Tomás. This study ...